Комп’ютерні системи завжди потребуватимуть періодичного обслуговування. Віддалений моніторинг ІТ-систем дозволяє вживати попереджувальні дії відносно потенційних проблем, перш ніж вони завдадуть шкоди бізнесу. Коли виникає проблема, система моніторингу надає технічному фахівцеві інформацію для скорочення часу на відновлення сервісу.

Час відгуку на збій є ключовим в обслуговуванні систем. Ідеальною властивістю моніторингу є отримання всіх необхідних даних для прийняття стратегічно обґрунтованого рішення без будь-якого впливу на відстежувану службу.

Види моніторингу

Існує два основних типи моніторингу, один з яких можна поділити на 2 підкатегорії:

  • на основі агентів – агент працює всередині сервера (операційної системи або додатка) і перехоплює поведінку системи, збираючи та аналізуючи відповідні дані про продуктивність;
  • безагентний моніторинг (локальний режим) – обладнання або програма, що працює на тій самій фізичній (або віртуальній) машині. Збирає дані, використовуючи будь-яку функцію проміжного програмного забезпечення для експорту. Наприклад, файли журналів, API або використання показників продуктивності, розрахованих на основі можливостей базової інфраструктури;
  • безагентний моніторинг (режим пристрою) – запуск у віддаленому місці апаратного компонента, який відділений від цільового середовища, але все-таки збирає відповідні дані через мережу або методи, аналогічні локальному режиму.

Спостереження на основі агентів забезпечує кращий рівень деталізації. Перевага полягає в тому, що наявність агента в компоненті, що відстежується, дозволяє значно деталізувати стан. Однак агентові потрібні такі ресурси, як пам’ять і процесорний час, що, у свою чергу, підвищує вартість обслуговування.

Інструмент без агентів практично не впливає на цільове середовище та не виснажує локальні ресурси. Однак виникає залежність від додатка, що відстежується, або компонента. Наприклад, під час використання API або файлів журналів, інструмент може адаптуватися до вилучених даних. Оскільки безагентне спостереження засноване на непрямому збиранні даних через структуру ОС або Мережу, воно також вимагає більш ретельного аналізу та оцінки даних.

Що забезпечить контроль над інфраструктурою?

Під час моніторингу ІТ-інфраструктури необхідно враховувати 4 основних компоненти. Запорукою повного контролю над ІТ-інфраструктурою та високої доступності є:

  • моніторинг на апаратному рівні;
  • моніторинг підсистеми віртуалізації/ОС;
  • моніторинг компонентів додатка (локально);
  • моніторинг компонентів додатків у хмарі.

Система моніторингу повинна враховувати нові технології та розширювальні системи. Такою є Cisco DNA.

Cisco Digital Network Architecture

Готове рішення, яке дозволить управляти та автоматизувати ІТ-процеси: спостереження за мережею, захист від мережних атак, ведення журналу мережної активності, віртуалізацію та інші.

Розгортання нових політик, розгортання нових мереж, підтримку нових додатків можна налаштувати швидко з однієї точки. При цьому не важливо – працюють вони локально, через Інтернет чи в хмарі. Це створює більш органічну мережу з меншою складністю та дозволяє тримати в штаті мінімальну кількість мережних адміністраторів.

ІТ-інтегратор ІТ-provision розробить для вас план побудови системи віддаленого моніторингу із програмних та апаратних компонентів.